Økologisk og biodynamisk
Til kassen
Totalt: 0
Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
TOTALT 0,-

Levering hver torsdag - bestilling til og med tirsdag

Frakt og retur

 

1. PRISER OG BETALING

Alle prisene i nettbutikken er oppgitt i NOK.

Hos oss kan du betale både med faktura og kort via Klarna Checkout. Raskt, trygt og enkelt.

Betingelser for betalingsutsettelse av faktura finner du i kassen.

Du kan også betale med Vipps.

 

2. FRAKT

Vi har gratis frakt når varene hentes på et av våre utleveringssteder. 

Om du velger å få varene levert hjem vil frakt koste 70 kr, dette beregnes ved utsjekk.

Du har også mulighet for å velge en annen leveringsadresse enn din private adresse.

Sjekk alltid varene når du mottar dem. Dersom varene er skadet under transport skal dette meldes inn til oss per telefon, sms eller epost samme dag.

Pakker som mot formodning ikke hentes vil ikke bli refundert med mindre det er spesielle omstendigheter som har vært til hinder for å hente varene. 

 

3. RETUR

Retur av ferskvarer (grønnsaker, urter, rotvekster, bær, frukt osv.) er ikke mulig.

Om det dreier seg om tørrvarer har du 14 dagers full returrett når du handler hos oss. Det er lov å ombestemme seg.

Angrefristen løper fra den dagen du mottar varen. Ta alltid vare på orginalemballasjen til du har bestemt deg for å beholde produktet.

Hvis du vil angre kjøpet ditt står du selv for fraktkostnaden. Fyll ut vedlagte angrerettskjema og send pakken til:

Severin Romer Iversen

Bergsmyrene 2 

3483 Kana

 

 

4. REKLAMASJON

Er varene dine ødelagte? Vær vennlig å ta et bilde og send oss en mail, så hjelper vi deg.

Dette betyr at du enten kan få varen byttet, pengene tilbake eller avslag i prisen, avhengig av den konkrete situasjon.

Det skal reklameres innen rimelig tid etter at du har oppdaget mangelen ved varen. Det betyr samme dag som varen ble mottat når det gjelder ferskvarer. 

Vi refunderer rimelige fraktomkostninger som du måtte ha i forbindelse med returneringen av varen, når reklamasjonen er berettiget.

Når du ønsker å reklamere på et produkt, kontakt oss alltid på mail før du sender varen.

Dersom det gjelder transportskade gjelder fristen i punkt 2. Skaden skal meldes inn samme dag som varene mottas.